Babylon's Fall اخیراً شاهد کاهش تعداد کاربران همزمان Steam خود به زیر 10 بازیکن بود

Babylon's Fall اخیراً شاهد کاهش تعداد کاربران همزمان Steam خود به زیر 10 بازیکن بود

شک و تردیدهای زیادی در مورد بازی PlatinumGames و بازی اکشن RPG Babylon's Fall شرکت اسکوئر انیکس در آستانه راه اندازی آن وجود داشت، و هرگز به نظر نمی رسید که بازی در هر زمینه ای شروعی عالی داشته باشد. جای تعجب نیست که دریافت انتقادی بسیار منفی آن در تعداد بسیار کم منعکس شد، اوج تعداد کاربران همزمان تنها 650 بازیکن در Steam در زمان راه اندازی دارد. و به نظر می رسد که اوضاع فقط بدتر شده است.

 

اعداد استیم پاییز بابیلون همچنان به افت خود ادامه داده اند - در واقع، به طوری که اخیراً این رقم به زیر دو رقمی کاهش یافته است. طبق سایت SteamDB ردیابی داده های Steam، در یک نقطه در 13 آوریل، تعداد کاربران همزمان پاییز Babylon در Steam به 8 بازیکن کاهش یافت. در زمان نگارش، این بازی دارای حداکثر تعداد کاربران همزمان بیش از 1100 بازیکن و حداکثر 24 ساعته 120 بازیکن است.

 

به نوبه خود، Square Enix و PlatinumGames حداقل در کوتاه مدت به سقوط Babylon متعهد به نظر می رسند. مدت کوتاهی پس از عرضه، Square Enix شروع به ارسال نظرسنجی های بازخورد برای بازیکنان کرد، در حالی که این شرکت همچنین اطمینان داد که در حال پیشبرد برنامه های پس از عرضه برای بازی است.

 

بازی  Babylon’s Fall برای PS5، PS4 و PC در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Babylon's Fall اخیراً شاهد کاهش تعداد کاربران همزمان Steam خود به زیر 10 بازیکن بود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7f0a

خبرنامه بازی ها

گالری